In een online wereld waarin prijzen en producten continu vergeleken worden, bent u niet altijd de goedkoopste, snelste of beste. Bij Crossminds geloven we daarom dat u zich anders zult moeten onderscheiden. ‘Klantgerichtheid’ is hierbij het kernbegrip: de behoefte van uw klant goed begrijpen en daar beter op inspelen dan de competitie, om zo een perfecte klantbeleving te creëren. Hierdoor bouwt u duurzame klantrelaties op en geeft u klanten een reden om voor u te kiezen, elke keer opnieuw.
Het is ons doel om samen met u te werken aan de beste klantbeleving. Het startpunt wordt gevormd door een nulmeting. Deze brengt precies in kaart wat uw klanten verwachten, hoe u daar nu aan appelleert, hoe concurrenten het doen en hoe we uw klanten het best kunnen bereiken via de diverse media. Al deze gegevens vormen het uitgangspunt voor het bepalen van een de route naar loyale ambassadeurs. We kunnen u desgewenst op alle stappen van het proces ontzorgen.

Waarom keizen voor een specialist


Tevreden klanten zijn eigenlijk onverschillige klanten. Tevreden medewerkers zijn eigenlijk onverschillige medewerkers. Een organisatie die duurzaam wil groeien start vandaag met werken aan loyale klanten en loyale medewerkers. Hoe? Door effectief in te spelen op bewuste en onbewuste beleving en door die factoren te vinden die voor klanten en medewerkers het verschil maken.

Als specialist helpt Crossminds organisaties hun merk, propositie en/of serviceproces opnieuw vorm te geven met (bewuste én onbewuste) klantbeleving als vertrekpunt. Wij helpen u bij het realiseren van unieke, relevante klantcommunicatie op het juiste moment en via het juiste kanaal. Als engineers werken we samen met onze klanten aan de beste customer experience van hun klanten, waarbij we adviseren, regisseren, implementeren, optimaliseren en innoveren, om dit vervolgens standaard in te bouwen in de klantbedieningsprocessen.

Waarom kiezen voor Crossminds


  • Ervaring

    25 jaar ervaring en kennis om de off- en online touchpoints in de customer journey volledig af te stemmen op de wensen van de klanten en daardoor de customer experience te verbeteren.
  • No-nonsense

    Een no-nonsense benadering; wij zijn eerlijk, direct, transparant en betrouwbaar. Wij richten het marketing en communicatieproces bij u zo in dat u de resultaten van uw marketinginspanningen ook daadwerkelijk kunt meten
  • Know-how

    Know-how van de processen van de 1-op-1 klantcommunicatie
  • Kennis

    Ruime kennis van ondersteunende IT-oplossingen
  • Verandering

    Ervaring met cultuur en verandermanagement