ONZE 5 BELOFTES

1OVERMORGEN
In de veranderende omgeving van vandaag komen nieuwe kansen en bedreigingen elke dag voor. Radicaal nieuw klantgedrag en technologische versnellingen creëren nieuwe kansen waar u bij moet zijn. De groei van morgen gaat over het opsporen van de juiste kansen en behoefte en deze snel te zetten naar acties en gedrag.
210X IN PLAATS VAN 10%
Crossminds doel is om diensten en services te bouwen die 10x beter zijn, niet 10%. Om te concurreren met startups en concurrenten uit onverwachte hoek moet het doel zijn om uitzonderlijke ervaringen te leveren die kopers en gebruikerspositieve energie geven. Richten op het leveren van een glimlach, niet bits en bytes
3ONCONVENTIONELE METHODEN
In de snel veranderende zakelijke omgevingen van vandaag is het opstellen van een lange termijnplan nutteloos. Het gaat niet om te weten waar we over 5 jaar staan, maar hoe de dag van morgen eruit ziet. Bij Crossminds gebruiken we methodes om snel aan deze verwachtingen te kunnen voldoen. Itereren, draaien, innoveren, implementeren en verbeteren, het is nooit af.
4STRATEGIE EN REALISATIE
Niemand heeft 'presentatie wijsheid' nodig. Wij hebben een radicaal verschillend beeld op advies. Ons werk stopt namelijk niet bij een mooie presentatie. In plaats daarvan staat Crossminds naast je als we aan het echte werk beginnen: bedenken, bouwen, verbeteren en winnen.
5COOLBLUE OBSESSIE
De wijze waarop Coolblue hun klantobsessie vormgeeft is in alles zichtbaar. Ze gebruiken handgeschreven kaartjes en voegen fun toe voor de klant. Coolblue is duidelijk een organisatie die alles voor de glimlach van de klant doet! Klanthousiasme. Tegelijkertijd blijft Coolblue kijken naar de mogelijkheden om te verbeteren, elke dag weer met kleine stapjes!