Niet waarzeggen maar waarmaken #succesmetfalen #groeimarketing

John van Boesschoten

Senior growth hacker

John van Boeschoten is een enthousiaste adviseur. Een doener die voor iedereen een toegankelijke en prettige gesprekspartner is. Van de directeur van het bedrijf tot de werknemer in de productie. Zijn passie is om bedrijven continu te laten groeien door waarde te creëren. Hiervoor maakt hij, naast de nieuwste groeihacktechnieken, altijd gebruik van inzichten die relevant zijn voor de klant en het bedrijf.
Zijn motto is: ‘De klant beter begrijpen en bedienen dan de concurrent’. De groei exponentieel verhogen, de digitale transformatie echt versnellen. Niet alleen door te praten, maar vooral door te doen. Voortdurend experimenteren, prioriteren, bouwen, naar buiten brengen en evalueren, door de hele klantreis heen. Hij noemt dat #succesmetfalen.

John is een geboren Bredanaar. Hij studeerde technische bedrijfskunde in Tilburg. “Die studie bevond zich destijds al op het snijvlak van management en technologie. Het werkterrein omvat alles wat bedacht, gemaakt en vermarkt moet worden. Dat maakt het boeiend en toepasbaar.”

Voordat hij voor het ondernemerschap koos, was John professioneel mountainbiker. Daarna werkte hij in internationale omgevingen bij grote en middelgrote bedrijven, vooral in de techniek en dienstverlening. Hij combineert deze praktische ervaring met theoretische kennis en haalt door zijn analytisch vermogen snel het verbeterpotentieel boven tafel.

“Ik ben altijd gericht op het verhogen van de effectiviteit en het verbeteren van het rendement van de marketing en communicatie. De klant en diens groei staan daarbij centraal.” John heeft een zeer succesvolle methodiek ontwikkeld waarbij de gehele klantfunnel wordt gekoppeld, inzichtelijk wordt gemaakt, geanalyseerd en continu geoptimaliseerd.